Spółka SERDECZNA TROSKA w Krakowie świadczy usługi opiekuńczo-leczniczo-pielęgnacyjne nad osobami cierpiącymi na dolegliwości wieku starczego lub ciężkie choroby przewlekłe dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych. Świadczy również usługi medyczne w zakresie długoterminowej opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie oraz usługi medyczne w zakresie opieki paliatywnej.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług, Zarząd Spółki SERDECZNA TROSKA podjął decyzję o opracowaniu i wdrożeniu w podległych jej placówkach systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową normą ISO 9001:2015.
Spełniając wymagania powyższej normy zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed placówkami opiekuńczo-leczniczo-pielęgnacyjnymi Spółki SERDECZNA TROSKA w zakresie zarządzania jakością są realizowane poprzez:
- poprawę jakości opieki lekarskiej i pielęgniarskiej,
- poprawę warunków socjalno-bytowych pacjentów i podopiecznych,
- poprawę warunków pracy personelu,
- poprawę komunikacji wewnętrznej i między rodziną pacjenta a ośrodkiem,
- rozwiązywanie problemów zdrowotnych związanych z samodzielnym funkcjonowaniem w środowisku domowym,
- przygotowanie chorego i jego rodziny do samoopieki i samopielęgnacji, w tym kształtowanie umiejętności w zakresie radzenia sobie z niepełnosprawnością poprzez udzielanie świadczeń pielęgniarskich we współpracy z lekarzem rodzinnym,
- wyposażenie komórek w aparaturę medyczną i rehabilitacyjną.
Zarząd Spółki SERDECZNA TROSKA w Krakowie, dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu, weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Polityka jakości jest znana całemu personelowi ośrodka oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom i ich rodzinom.
W oparciu o powyższą politykę przyjęto szczegółowe cele jakościowe, których realizacja jest szczegółowo analizowana w ramach przeglądów dokonywanych okresowo przez Zarząd Spółki SERDECZNA TROSKA.