Przetwarzanie danych osobowych

Administrator danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Serdeczna Troska Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 5A, 31-989 Kraków, REGON: 356119834, NIP: 6751249766, KRS: 0000102100. Możecie Państwo skontaktować się z nami przez adres email rodo@serdecznatroska.pl, telefonicznie pod numerem 12 640 80 80  lub listownie na adres siedziby.

Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email rodo@serdecznatroska.pl lub listownie na adres siedziby administratora.

Zakres przetwarzania danych

Dla realizacji poniżej podanych celów będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dodatkowe dane osobowe (jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych).

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane będą przetwarzane w celu:

Podstawa prawna:

Przeprowadzenia procesu rekrutacji

 

Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.

Ponadto Państwa zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, jeżeli dane przetwarzane są w zakresie szerszym, niż wynikający z przepisów prawa pracy.

Obrony praw i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzoną przez nas działalnością.

art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO.

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Okres przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez czas konieczny do realizacji procesu rekrutacji na określone stanowisko. W przypadku nienawiązania stosunku pracy usuniemy Państwa dane osobowe nie później niż w terminie 3 miesięcy od zakończeni rekrutacji, chyba że wyrazili Państwo zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – w takim przypadku będziemy przetwarzali Państwa dane osobowe nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy.

Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe możemy ujawniać podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz:

•  dostawcom usług i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów IT;

•  dostawcom usług rekrutacyjnych.

Nie będziemy przekazywać Państwa danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Przysługują Państwu następujące prawa:

•  dostęp do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Państwa dane, a jeżeli tak, umożliwimy Państwu do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO.

•  sprostowanie własnych danych osobowych, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.

•  usunięcie własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.

•  ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionują Państwo prawidłowości danych osobowych.

•  przenoszenie własnych danych osobowych – mogą Państwo od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Państwa zgody. Mogą Państwo przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.

•  cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•  wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

•  wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku, gdybyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe z naruszeniem prawa.

Dla skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

Administrator danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Serdeczna Troska Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 5A, 31-989 Kraków, REGON: 356119834, NIP: 6751249766, KRS: 0000102100. Możecie Państwo skontaktować się z nami przez adres email rodo@serdecznatroska.pl, telefonicznie pod numerem 12 640 80 80  lub listownie na adres siedziby.

Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email rodo@serdecznatroska.pl lub listownie na adres siedziby administratora.

Zakres przetwarzania danych

Dla realizacji poniżej podanych celów będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dodatkowe dane osobowe (jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych lub są niezbędne do korzystania ze szczególnych uprawnień przewidzianych prawem pracy), wizerunek (monitoring wizyjny).

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy jest niezbędne dla zawarcia umowy o pracę. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane będą przetwarzane w celu:

Podstawa prawna:

Przygotowania umowy o pracę oraz czynności niezbędne do jej wykonania, w tym m.in.:

a)  Prowadzenie ewidencji pracowników;

b)  Prowadzenie rozliczeń z pracownikami, naliczanie potrąceń, obliczanie składek ZUS;

c)   Zgłoszenia pracownika i członków jego rodziny do ZUS, ich aktualizacja oraz przekazywanie informacji o zwolnieniach;

d)  obliczanie i pobieranie w ciągu roku zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych;

Art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawą z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawą z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa oraz ustawą z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Ponadto Państwa zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, jeżeli dane przetwarzane są w zakresie szerszym, niż wynikający z przepisów prawa pracy.

Zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz ochrony mienia, a także zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić administratora na szkodę.

Art.22² § 1 Kodeksu pracy.

Obrony praw i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzoną przez nas działalnością.

art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO.

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Okres przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres zatrudnienia oraz po rozwiązaniu stosunku pracy przez okres zgodny z wymogami wynikającymi z przepisów w zakresie prawa pracy.

Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe możemy ujawniać podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz:

•  dostawcom usług kadrowych;

•  dostawcom usług i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów IT;

•  dostawcom innych usług, w tym np. ochrony mienia.

Nie będziemy przekazywać Państwa danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Przysługują Państwu następujące prawa:

•  dostęp do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Państwa dane, a jeżeli tak, umożliwimy Państwu do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO.

•  sprostowanie własnych danych osobowych, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.

•  usunięcie własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.

•  ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionują Państwo prawidłowości danych osobowych.

•  przenoszenie własnych danych osobowych – mogą Państwo od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Państwa zgody. Mogą Państwo przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.

•  cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•  wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

•  wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku, gdybyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe z naruszeniem prawa.

Dla skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

Administrator danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Serdeczna Troska Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 5A, 31-989 Kraków, REGON: 356119834, NIP: 6751249766, KRS: 0000102100. Możecie Państwo skontaktować się z nami przez adres email rodo@serdecznatroska.pl, telefonicznie pod numerem 12 640 80 80  lub listownie na adres siedziby.

Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email rodo@serdecznatroska.pl lub listownie na adres siedziby administratora.

Zakres przetwarzania danych

Na potrzeby weryfikacji tożsamości przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego oraz w celu umawiania wizyt przetwarzane są Państwa dane obejmujące imię, nazwisko, płeć, PESEL lub datę urodzenia (w przypadku braku numeru PESEL), numer telefonu, adres e-mail. W przypadku przebywania na terenie placówek Państwa wizerunek może być przetwarzany w związku z monitoringiem wizyjnym.

Jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, której treść i zakres określają obowiązujące przepisy prawa. Dane zawarte w dokumentacji obejmują m.in. opis przebiegu procesu leczenia i diagnostyki.

Jeśli wyrazili Państwo zgodę na komunikację marketingową, wykorzystywane są Państwa dane w postaci adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu, a także imienia i nazwiska.

Dobrowolność podania danych

Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi prawne nałożone na nas jako podmiot leczniczy, w tym m.in. konieczność prowadzenia dokumentacji medycznej. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Podanie danych jest również niezbędne do wystawienia rachunku lub faktury.

Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, brak zgody na komunikację marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego.

Podanie przez Państwa danych osobowych w postaci wizerunku jest konieczne dla możliwości przebywania na terenie placówek z monitoringiem wizyjnym.

Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane będą przetwarzane w celu:

Podstawa prawna:

Udzielania świadczeń zdrowotnych (diagnostyka, profilaktyka, terapia) oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej (np. rozliczeń z płatnikiem, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą, badania satysfakcji z udzielonych świadczeń leczniczych).

art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych, w szczególności przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

Obrony praw i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzoną przez nas działalnością.

art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO.

Jeśli wyrazili Państwo zgodę na komunikację marketingową, Państwa dane mogą być wykorzystywane dla celów marketingowych w odniesieniu do oferowanych przez nas produktów i usług.

Państwa zgoda na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów i pracowników oraz ochrony mienia, a także zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić administratora na szkodę.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

W przypadku prowadzenia korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej z użyciem poczty e-mail oraz formularzy kontaktowych, Państwa dane są przetwarzane w celu prowadzenia kontaktu, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane pytania.

usprawiedliwiony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Okres przetwarzania danych

Państwa dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w szczególności przez okres wynikający z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Dokumentacja medyczna jest przechowywana co do zasady przez okres co najmniej 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu. Po upływu ustawowego czasu przechowywania dokumentacji medycznej będzie ona niszczona w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta, którego dotyczyła, lub wydana Państwu lub osobie przez Państwa upoważnionej.

Dane służące do celów rozliczania świadczeń zdrowotnych, a także dane służące do dochodzenia roszczeń będą przetwarzane przez okres przedawnienia tych roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

Dane przetwarzane na potrzeby księgowości i rozliczeń podatkowych są przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Zapisy z monitoringu wizyjnego są przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące.

Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na komunikację w celach marketingowych, dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Państwa zgody lub do czasu ustania celu przetwarzania.

Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe możemy ujawniać:

•  dostawcom usług i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów IT;

•  podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, w tym m.in. podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych oraz organom władzy publicznej, w tym Rzecznikowi Praw Pacjenta, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli;

•  firmom świadczącym usługi ochrony mienia;

•  agencjom marketingowym. jeśli wyrazili Państwo zgodę na komunikację w celach marketingowych.

Nie będziemy przekazywać Państwa danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Przysługują Państwu następujące prawa:

•  dostęp do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Państwa dane, a jeżeli tak, umożliwimy Państwu do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO.

•  sprostowanie własnych danych osobowych, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.

•  usunięcie własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.

•  ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionują Państwo prawidłowości danych osobowych.

•  przenoszenie własnych danych osobowych – mogą Państwo od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Państwa zgody. Mogą Państwo przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.

•  cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•  wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

•  wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku, gdybyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe z naruszeniem prawa.

Dla skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych  (kontrahent)

 

Administrator danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Serdeczna Troska Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 5A, 31-989 Kraków, REGON: 356119834, NIP: 6751249766, KRS: 0000102100. Możecie Państwo skontaktować się z nami przez adres email rodo@serdecznatroska.pl, telefonicznie pod numerem 12 640 80 80  lub listownie na adres siedziby.

Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email rodo@serdecznatroska.pl lub listownie na adres siedziby administratora.

Zakres przetwarzania danych

Do realizacji podanych poniżej celów będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy, który wynika z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa cywilnego, ubezpieczeniowego oraz podatkowego. Zakresem przetwarzania objęte są też dane osobowe, które zostały podane przez Państwa dobrowolnie.

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania  danych nie będziemy mogli zawrzeć umowy.

Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane będą przetwarzane w celu:

Podstawa prawna:

podjęcia działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy zawartej z administratorem danych;

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w zakresie danych osobowych, które zostały podane przez Pana/Panią dobrowolnie podane w trakcie zawierania i wykonywania umowy także Pana/Pani zgoda;

realizacji przez administratora danych obowiązków prawnych związanych z zawartą umową (m.in. prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych);

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z obowiązującymi przepisami prawa, z których wynika konieczność wypełnienia przez administratora danych obowiązków, w szczególności z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa oraz ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

prowadzenia kontaktu, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane pytania - w przypadku prowadzenia korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej z użyciem poczty e-mail oraz formularzy kontaktowych.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO (usprawiedliwiony interes administratora danych);

realizacji prawnie uzasadnionych interesów przez administratora danych, w tym obrony praw i dochodzenia roszczeń.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO (usprawiedliwiony interes administratora danych).

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Okres przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres wykonania umowy, a po jej zakończeniu będziemy je przechowywać przez okres wynikający z przepisów prawa.

Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe możemy ujawniać podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz:

•  dostawcom usług księgowych oraz innych usług, w tym np. ochrony mienia;

•  dostawcom usług i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów IT.

Nie będziemy przekazywać Państwa danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Przysługują Państwu następujące prawa:

•  dostęp do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Państwa dane, a jeżeli tak, umożliwimy Państwu do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO.

•  sprostowanie własnych danych osobowych, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.

•  usunięcie własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.

•  ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionują Państwo prawidłowości danych osobowych.

•  przenoszenie własnych danych osobowych – mogą Państwo od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Państwa zgody. Mogą Państwo przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.

•  cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•  wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

•  wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku, gdybyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe z naruszeniem prawa.

Dla skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

Informujemy, że w placówce pomieszczenia ogólnodostępne i teren wokół budynku objęte są monitoringiem wizyjnym, co wiąże się z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. Dodatkowo na Oddziałach Intensywnej Opieki w pokojach łóżkowych może być stosowany monitoring dla obserwacji i zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów w procesie leczenia.

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Serdeczna Troska Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 5A, 31-989 Kraków, REGON: 356119834, NIP: 6751249766, KRS: 0000102100. Możecie Państwo skontaktować się z nami przez adres email rodo@serdecznatroska.pl, telefonicznie pod numerem 12 640 80 80  lub listownie na adres siedziby.

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu e-mail rodo@serdecznatroska.pl lub listownie na adres siedziby podany powyżej.

Wszystkie dane rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego są dostępne przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Jeżeli nagrania obrazu stanowią lub mogą stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po tym terminie dane są automatycznie nadpisywane. Rejestracji i zapisowi danych na nośniku podlega tylko obraz (bez dźwięku).

System monitoringu jest stosowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów i pracowników oraz ochrony mienia, a także zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić spółkę na szkodę. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w przypadku pracowników - na postawie art.22² § 1 Kodeksu pracy.

Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnianie firmie świadczącej usługi ochrony mienia oraz organom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa, natomiast nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (decyzje bez istotnego udziału człowieka), w tym nie będą podlegały profilowaniu.

Podanie przez Państwa danych osobowych w postaci wizerunku jest konieczne dla możliwości przebywania na terenie placówki. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do zgłoszenia sprzeciwu – na podstawie i w granicach wskazanych w RODO, co oznacza, że realizacja tych praw może podlegać ograniczeniu. Realizacja praw może związać się także z koniecznością przedstawienia nam dodatkowych informacji o sytuacjach, w których mogli się Państwo znaleźć w obszarze działania systemu monitoringu. Może to obejmować okresy czasu lub sytuacje, szczegóły ubioru i inne informacje niezbędne do zidentyfikowania właściwego fragmentu nagrania. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku, gdyby przetwarzanie Państwa danych osobowych naruszało przepisy prawa.